[O1] Ciężko odpala przy dłuższym postoju - filmy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • alxxx
    RS
    • 2010
    • 1823
    • Octavia I (1U2)
    • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

    #26
    Mnie tylko dziwi na co czekasz jak kontrolki pogasną i to na kazdym filmie jaki dodawałeś. Sprawdzałeś co tam w wężach od filtra do baku po postoju?
    VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
    Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

    Komentarz

    • lukas_jg
      Rider
      • 2012
      • 600
      • Octavia I (1U2)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      #27
      Zamieszczone przez alxxx
      Sprawdzałeś co tam w wężach od filtra do baku po postoju?
      W jaki sposób to sprawdzić?

      Wie ktoś może jak odłączyć ten czujnik temperatury cieczy chłodzącej ? Dzisiaj chciałem go wyciągnąć, wyciągnąłem jakieś ustrojstwo od dołu co blokowało i zaczął mi się tam płyn lać. Chyba nie tak to zrobiłem.

      Na kontrolki zawsze czekałem aby się świece nagrzały (wysłuchiwałem przekaźnika). Z przyzwyczajenia już.

      [ Dodano: Czw 08 Mar, 12 19:40 ]
      Zamieszczone przez makog
      Hej i co masz już jakąś diagnozę ??
      Dalej muszę kręcić sporo.
      Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

      Komentarz

      • makog
        Rider
        • 2010
        • 345

        #28
        Dziwne jest to ze im zimniej tym lepiej odpala, ja bym szukal przyczyny w ktoryms z czujnikow.
        http://www.wimeb.markomp.net
        Już nie moja Skodzina
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=31952

        Komentarz

        • lukas_jg
          Rider
          • 2012
          • 600
          • Octavia I (1U2)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #29
          No właśnie chcę sprawdzić ten od temperatury cieczy chłodzącej (na blacie pokazuje mi 90stopni a na vagu 80). Tylko nie wiem w jaki sposób go wyjąć. Próbowałem to zaczął mi się płyn lać...

          Nie wiem jeszcze czy o tym pisałem: Gdy już odpali i zaraz go zgaszę to następny raz (za moment) pali bez problemu. Podobnie jak jadę gdzieś na chwile. Odpala bezproblemowo.
          Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

          Komentarz

          • alxxx
            RS
            • 2010
            • 1823
            • Octavia I (1U2)
            • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

            #30
            przy czujniku masz normalnie złączke, a to co Ty wyjąłeś to jest jego blokada. zdejmij sobie pokrywe tą platikową z silnika i wcześniej zaświeć lampką to będziesz widział złączke i co i jak - normalna złączka blokowana na zasadzie jak np wtyczka od lamp... czy każda inna :P

            Jak masz na vagu po rozgrzaniu auta 80 to nie dobrze, tak jak pisałem sprawdź rano na kompie temp powinna być zbliżona do temp otoczenia - przy okazji sobie zobaczysz tam temp powietrza i paliwa jak czujniki pokazują.

            Nowy czujnik oryginalny to ~60plnów w razie czego
            VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
            Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

            Komentarz

            • lukas_jg
              Rider
              • 2012
              • 600
              • Octavia I (1U2)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

              #31
              Chyba zdejmę rure dolotu bo ona najbardziej tam przeszkadza i postaram się do niego dostać Zobaczymy co z tego wyniknie
              Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

              Komentarz

              • alxxx
                RS
                • 2010
                • 1823
                • Octavia I (1U2)
                • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                #32
                no możesz zdjąć - do wymiany nawet wskazane. Te wtyczki to ćwiczą cierpliwość u człowieka :P a sprawdzałeś czy nie ma błędów w zegarach? Bo jak go nie dogrzewa to może być i termostat, ale najpierw sprawdź czujnik.

                Ja przed zimą też walczyłem to się skończyło na nowym czujniku i wymianie termostatu + zmiana płynu i teraz gra gitarra.
                VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                Komentarz

                • lukas_jg
                  Rider
                  • 2012
                  • 600
                  • Octavia I (1U2)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                  #33
                  Na zegarach nie mam błędów w/g VagComa.

                  Przy wymianie trzeba szybko zamienić czujniki bo będzie się lało rozumiem ?

                  [ Dodano: Pią 09 Mar, 12 07:55 ]
                  Temperatura na zewnątrz (rano) -1C. Zmierzona na czujniku 6,5. Normalne ?

                  [ Dodano: Pią 09 Mar, 12 19:26 ]
                  Okazało się, że ta wtyczka (czujnik z wtyczką) się kręci dookoła osi czujnika i po jej odwróceniu łatwo udało się odpiąć kabelek. Teraz świece grzeją zawsze i auto ślicznie odpala Tylko ciekawe czy to wina czujnika czy dawek paliwa...
                  Załączone pliki
                  Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                  Komentarz

                  • srubox
                    Drive
                    • 2007
                    • 91

                    #34
                    wtyczka nie kreci sie wokol osi czujnika, poprostu przekreciles caly czujnik razem z wtyczka...A porownywales wskazania temp. z pozostalymi czujnikami? tj. paliwa,powietrza?

                    Komentarz

                    • lukas_jg
                      Rider
                      • 2012
                      • 600
                      • Octavia I (1U2)
                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                      #35
                      Problem nie jest rozwiązany. Rano znowu ciężko odpalal

                      W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.


                      Kupiłem nowy czujnik, zaraz idę go wymienić

                      [ Dodano: Sob 10 Mar, 12 16:21 ]
                      Czujnik wymieniony. Stary był lekko zzieleniały Zobaczymy co przyniesie nowy dzień ;-)

                      [ Dodano: Pon 12 Mar, 12 18:05 ]
                      Auto przy niższych temperaturach <5stopni odpalało dobrze.
                      Dzisiaj przy 6,5stopnia znowu trzeba było odpalać na 2 razy. Po odpaleniu spora ilość dymu z tłumika (jakby nie następowało zapalanie mieszanki i po odpaleniu zostawała ona wypalona)
                      Może dawki złe?

                      [ Dodano: Czw 15 Mar, 12 22:25 ]
                      Wymieniłem olej na Millersa XFD 5W40 full syntetyk + płukanka przed. Nie wiem czy to zbieg okoliczności ale auto pali idealnie (rano i po postoju 8 godzinnym). Zero zająknięcia. Sprawdzę jeszcze to przez najbliższe dni i powiem czy dalej jest ok

                      [ Dodano: Sob 17 Mar, 12 19:45 ]
                      Dzisiaj zauważyłem, że przewód paliwowy jest prawdopodobnie uszkodzony bo widać bąbelki powietrza. Na ten moment zaizolowałem to taśmą i bąbelków nie ma

                      [ Dodano: Pon 02 Kwi, 12 13:00 ]
                      Winowajcami były dwie rzeczy:
                      - wężyk paliwowy (na łączeniu gumy z plastikową przeźroczystą rurką)
                      - świeca na 4 garze
                      Załączone pliki
                      Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                      Komentarz

                      Pracuję...